Tick tack tick tack

Herre vad tiden tickar på. I helgen var vi på första middagen av fyra med paren i "nittonnollnoll hos oss". Grymt trevligt med god mat! Redan om 2 veckor ska vi ha vår middag och planeringen är i full gång. Jag måste dessutom lägga på ett kol med målningen i hallen!!

Denna helgen har vi sista valplektionen på lördag. Tråkigt tycker jag och det har gått så fort me!! Nu blir det inte mer kurser detta året för oss. På söndag ska jag stå å sälja på loppis och hoppas jag ska få in lite pengar iaf. Har ju (typiskt mig) flera ideer til loppisen förutom det vanliga pysslet som ska göras. Vill gäna baka å virka/sticka lite för att locka kunder tex men hur ska jag hinna med allt?

Imorn ska jag va barnvakt åt sötaste Alva några timmar då hennes föräldrar ska dra flyttlass. Ska bli så mysigt!

Ikväll bjussar jag på en bild med valpmys från någon dag sedan.. <3

Kommentarer :

#1: Sofie

Det var riktigt kul att träffas och vi ser också fram emot nästa träff hos er. Men du, måla inte om för vår skull. Och bjud inte på dina fina tårtor, då finns det stor risk att vi andra förlorar ;-)...! Sköt om dig. Kramar Sofie

skriven

Kommentera inlägget här :