Apr. 08, 2013

Helgen har varit så mysig! I fredags gjorde jag mina första timmar på min arbetsprövningsplats. Allt känns så bra! Kan inte fatta vilken tur jag haft. I lördags hade vi efter gemensam frukost en lekstund med bästisen Teddy på en fotbollsplan som inte längre används. Vi spelade fotboll, kastade tennisboll och hundarna jagade varandra. Vädret var underbart och hundarna skötte sig jättefint! På em hade vi städning och sen lagade M en god middag.
Idag bjöds vi på middag hos svärmor och då passade vi på att planera veckan gemensamt.
Nu är det mycket som ska lösas och trixas med! Jobb,hundar,bilar och stallet. Samtidigt som det är lite stressande är det kul att vara med i vardagen. Att jag också har "jobb"tider!

Ikväll myste jag och djuren med lite virkning i soffan.

Kommentera inlägget här :