Finbesöket!

Äntligen kom torsdagskvällen och vårt, minst sagt långväga, och otroligt underbara besök var äntligen här! Pappa Maciej med dottern Bella <3
Finaste Bella som jag inte träffat sedan hon blev döpt har hunnit fylla 2 år och är full av livlig energi! Hon är så go å gla och pratar hela tiden en blandning av svenska/polska/eget språk. Det är en fröjd att äntligen få träffas och riktigt umgås!
Igår lördag åkte vi till Leos Lekland på eftermiddagen vilket Bella tyckte va en riktig hit! Tant Rebecca fick dock avvika efter en timme då jag blev extremt trött i huvudet eftersom halva Växjö var där och lekte.
Idag klarade jag och Bella oss själva en stund på morgonen då farbror marcus och pappa var morgontrötta efter sena besök inne i stan. När gänget äntligen kom igång njöt vi av det fina vädret nere på gården och jag kunde äntligen ta några bilder. För att fota Bella få man vara snabb som en vessla och slug som en räv men några bilder fick jag.

Kommentera inlägget här :