mitt hemliga paket!

 
 
Titta så söt liten sköldpadda! 
Jag har varit med i min första hemligt byte genom facebook. Detta innebär att man får lite instruktioner om garn osv som ska vara med i paketet. Alla svarar på en rad frågor och sedan tilldelas man en hemlig kompis som plockar ihop ett paket och skickar till sin kompis! 
Min kompis fick sitt paket i fredags och hon blev jätteglad för det. Jag var själv nöjd med sakerna jag hittade och skickade till henne så det var kul att hon uppskattade det så mycket!
I instruktionerna skulle alla göra en nåldyna till sin kompis. Jag letade runt jättemycket efter ett mönster jag skulle bli nöjd med (jag är rätt petig). När jag hittade denna blev jag överlycklig! Den är gjord i restgarnet i alpacka. Mönstret hittade jag på denna bloggen
 
 
Så här såg resten av paketet ut. Godis, mönster, nålar,garn,virkmarkörer och en korthållare som var en vovve. Min hemliga kompis var som jag hund- och kattälskare. Garnet var Malabrigo i helt ny färg och Babyalpacka från drops. Nu återstår bara att vänta på att få mitt paket från min hemliga kompis, spännande!!
 

Kommentera inlägget här :