Städning i pysselrummet

 
 
Idag var dag två i min städinspiration. Gav mig på garderoben, igen! 
Känns som jag alltid är där inne och städar och ändrar om men 
jag blir aldrig nöjd. 
Fick till en hylla för lite pyssel,mönster mm samt fick jag mer plats på
skrivbordet. Jag tog också fram lite av mitt pyssel så jag kan se det och inspireras!
Krokarna är för mina projektpåsar, såkallade WIP (work in progress)
 
 
 
Jag fick ner det mesta garnet i plastbackar igen men kan iaf
se vad dom innehåller och dom är mer lättillgängliga nu.
Hyllan ovanför sambons kläder är rensad och utstädad.
Där samsas nu presentpapper, snören, fina papper, pysselverktyg,
viktiga papper i pärmar och tomma kartonger. 
 
Längtan efter ett jättestort pysselrum kryper hela tiden i bakhuvudet, 
spreciellt eftersom min symaskin snart är på ingång!!

Kommentarer :

#1: Peter

Som du har gjort är det bra. Sortera i högar, placera i lådor och skåp eller varför inte plastbackar. Man slipper ju liksom röran som annars skapas. Eller så skapas den ändå men undviks genom det här sättet.

skriven

Kommentera inlägget här :