Galen!

Jag bara måste meddela att jag blir smått galen på denna bloggsidan ibland. Har försökt att ändra bilderna på sidan i en veckan utan att lyckas med mer än en bild (därav vinterbilden mitt i sidan!!) Det har inte heller fungerat att blogga från mobilen på evigheter vilket gör mig än mer tokig då det ibland inte finns tid att arbeta från världens slöaste dator(min alltså) och att föra över bilder med allt vad de innebär... Har börjat starta upp en ny blogg på en annan sida men ska testköra den ett tag först för att se om den håller måttet =) annars är det ju liksom ingen idé att byta..
Håller iaf på för fullt med min pytt och lyckats att bara hålla mig till den (och koftan) ett tag.....alla mina andra projekt är mer eller mindre UFON just nu.
På bilden ser ni hur mitt sällskap ser ut just nu när vi ska sticka lite på pytten <3

Kommentera inlägget här :