En vårdag?


Idag var de visst våffeldagen - so it is och vips var jag på fika hos en vän som gjorde göttiga våfflor. Passade på ett testa lite nytt, nämligen äppelmos på med socker och grädde vilket smakade helt förträffligt! Fast nästintill hela mars har gått kom den vita snön och överraskade i em. Blev en relativt snabb och kylig promenad hem från fikat då jag bestämt har tagit undan alla varmare kläder och går runt i vårjacka. Är inte helt från vettet för jag hade faktiskt en varm kofta under och tom en halsduk. Nu sitter jag i soffan och tittar på snöyran, glad att jag körde ridpasset mitt på fm och nu kan slappa hela kvällen. Charlie har somnat i soffan och kommer inte tigga någon utetid när han vet vad det är för väder. Ska fortsätta titta på the walking dead som jag sett något enstaka avsnitt av och samtidigt virka på en filt. 

Kommentera inlägget här :