Min hjärtesjal!


Det är verkligen så himla kul att ni fortfarande hittar hit och virkar efter mitt mönster på hjärtesjalen! 
Jag har själv inte virkat den på ett tag men blir ju väldigt sugen på att göra ett ny sjal, kanske tom ett nytt mönster..
 Vi får se 😃 



Vill tipsa om olika sätt att göra sjalarnas kant runt om. Den röda sjalen har jag virkat en spetskant runt om och den svarta sjalen har min LYS gjort (som tyvärr stängt ner butiken) och hon piffade med små tofsar! 
Snyggt!! 
Taggar: hjärtesjal, hjärtesjalen;

Kommentarer :

#1: [email protected]

Hej! Googlade lite och hamnade här på din sida. Jag letar dop present och såg din fina väggtext (hjärtformatet). Tänkte höra om det är något du säljer och hur lång leveranstiden är? Maila mig gärna för info. Tack på förhand!

skriven

Kommentera inlägget här :