Babyshower

I lördags lurade min kära sambo mig att vi skulle ut till kompisar och hjälpa dem bära några saker (jag skulle mest titta på såklart) 
Tiden var satt till kl 16 ca och jag hade en extrem tröttisdag så sov i 2 timmar efter lunch. 
Ute hos våra vänner väntade min mamma,syster och svärmor. De stod i dörren när jag kom in och jag blev så paff! Förstod inget förrän jag kom in i finrummet och såg detta 


Jag blev så överraskad och glad att jag började storgråta och fick gå ut i köket igen. Efter en stund tittade jag in försiktigt igen och blev återigen så rörd av detta fina de gjort för mig! 
Killarna sa hejdå och lämnade oss för en härlig tjejkväll! Vi fikade massa gott, åt mat och babblade både om bebisar,graviditet och massa annat. 


En jättefin blöjtårta 💞 samt en kasse full med underbara produkter 
bara till mig 😊


Jag hade bara myskläder på mig och var skitig i håret 🙈 eftersom jag inte visste något. Tur jag hade dragit på lite mascara men den rann ju av rätt fort i min gråtfest i början. Jäkla hormoner till att styra ena liv. 


Allt detta låg i kassen! 
På söndagen hängde jag i duschen och badrummet en lång stund. Efteråt kändes det som jag varit på spa 😍 

Taggar: babyshower, gravid;

Kommentera inlägget här :