Stickcafe, jobb och lustig katt

Kom för en liten stund sedan hem från kvällens stickcafe. Vi har alltid så mysigt. Har nu sagt att vi ska försöka ses var tredje vecka och nästa gång är det min tur att öppna upp dörrarna för en kväll med fika, garn och tjejsnack! Ikväll började jag på en restgarnstrasdocka-som vi gör som virkalong i vår FBgrupp-men kom inte så långt =) får jobba vidare på den imorn emellan städning och hundbus.

Idag var tredje dagen på min arbetsprövning och det är så roligt och skönt att ha kommit igång! Nu är jag ledig två dagar innan veckans sista pass på fredag. På em vilar jag för att orka men det har jag räknat med nu i början och ett tag framåt. Har märkt lite med att magkatarren känns värre också, hoppas det är något tillfälligt bara.

Visar en bild på vår knasiga katt ikväll. Varje gång vi har duschat går han in och kollar på vattendropparna som ramlar ner efteråt. Han blir ju helt blöt i rumpan och under svansen där han sitter men det verkar inte bekomma honom alls.. Lilla söta knäppis! <3

Kommentera inlägget här :