Födelsedagstårtor

Min söta svärmor tänker alltid på mig när det är födelsedag och frågar om kag vill göra tårtor. Jag vill alltid göra tårtor men ibland har jag inte tiden. Förra helgen fick jag iaf gjort två tårtor som hon beställt. Den vita är med ahlgrensbilar och päron, den rosa med polly och mango/passion. Som ni förstår tog den vita tårtan mer tid att göra men det var riktigt kul att göra en blombukett så mitt på. Jag har bara gjort enstaka blommor innan ju. Tårtorna blev mycket uppskattade och jag fick ett jättefint sms från mottagaren på kvällen.

En kompis till mig gillade också den vita tårtan och har beställt en likadan till nu på lördag då hennes lilla dotter fyller 1 år. Så roligt att hon ville beställa av mig!

Nu blir det upp till bevis att göra en likadan =)

Kommentera inlägget här :