Hemsk helg

Och där tog jag iaf mig upp och duschade och kan idag stå upprätt en längre stund...helgen har väl inte varit vad man kunde önska direkt.
I torsdags började jag känna av min magkatarr, trodde det var för att jag druckit juice 2 morgnar(fast jag vet att jag inte kan det men ibland vill man ju gärna). Det brukar gå över efter en dag men i fredags eskalerade allt och sen fredagskväll var jag halvvägs ner på akuten. Igår låg/satt jag i soffan hela dagen, kunde knappt stå än mindre gå. Kurerade magen med lugn mat och zantac brus (blörk). Idag känns det iaf lite bättre och jag hoppas det går åt rätt håll nu.
Under gårdagen hann jag iaf handarbeta lite, tur man kan skingra tankarna med nåt. Jag stickade på en disktrasa, på min sjal (bild), virkade på min lollobjörn(bild) och bläddrade i min nya bok jag köpt på rean(bild).
Nu får vi se om jag orkar med något mer idag. Tjing!

Kommentarer :

#1: A-K

Uscha då!! Hoppas verkligen att du är på bättringsvägen nu!!
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :