Skam den som ger sig!

Ni kan inte ana vad jag hittat på för dumt idag. Har skitont i handen och kan knappt använda den. Anledningen? Nästan pinsamt att berätta..jag stängde bildörren innifrån och kände bara hur det small till i handleden! Tummen är rätt okey, pek och långfinger går att röra på och använda lite. Men de sista två är helt ömma hela tiden och är helt obrukbara!! Med andra ord kan jag inte greppa något eller använda handen så värst mycket. MEN denna virkabstinens blev för mycket ikväll så jag va tvungen att ha lite garn i händerna. Har lyckats lite på en sjal men det tar en evighet och gör mindre ont hela tiden. Försöker uppfinna något bra grepp med vänstern som inte innefattar ring och lillfinger, och som inte kräver att man klämmer tråden så hårt i handen men ändå tillräckligt för att den ska vara fast.. Haha! Jag kan ju säga att jag inte direkt lyckats men iaf tillräckligt för att det ska funka någorlunda..

Kommentera inlägget här :