Matta och ordning!



Jag har äntligen börjat på min trasmatta. Jag har själv rivit ett gammalt lakan som var sönder, jag får se hur långt det räcker. 

Mönstret följer jag här. Gratisbroshyr i butiken jag roffat åt mig en gång 😝 Det borde ligga på deras hemsida också annars får ni hojta till om nån vill ha det. 

Jag har också börjat göra fint i mina nya pysselgarderober. Lyxigt värre att ha 3 stora garderober till mitt pyssel!! 
Köpte häng"grejer" på ÖoB, finns ju på IKEA också men de va lite längre att köra 😃 Priset skiljer sig säkert också, dessa kostade 30kr styck har jag för mig. Köpte bara två för att se så det blev som jag tänkte, nu kan jag köpa fler! 

Det får plats en del garn i varje fack, ca 8,100grams nystan. 
Nu ska jag fixa ordning i vardagsrummet inför kalaset på lördag! Är visst "nån" som fyller 30 då! 😉

Kommentera inlägget här :