Förkyld med ryggsmärta

Förkylningen sprider sig i kroppen. 
Snorig och allmän sjukkänsla idag. Men åh va skönt det är att sova med fönstret öppet 😍 
Igår fick jag alltså airbagen fram urkopplad så jag kan köra med min lilla flicka brevid mig sen. Höger bak sägs ju vara säkraste platsen för bebis men med en nervös mamma vid ratten tror jag definitift det blir säkrare för henne att sitta fram med mamma 😂 
Nu ska jag bara förvara ett bälte med krut i på ett bra ställe där jag sedan kan hitta det när det är dags att koppla på igen. Vet precis var- not😂
Solen har äntligen brutit igenom och alla tunga moln verkar ha skyndat vidare så nu hoppas jag det håller i sig så jag kan sitta ute och njuta hos svärmor i em. 

Smärtan i ryggen är hemsk! Orkade knappt gå promenaden med lilla C idag, fick stanna flera gånger och försöka sträcka ut musklerna genom att böja mig framåt. Med en stor mage i vägen- inte så lätt. 

Nu ligger jag i sängen insvept i min goa morgonrock efter en dusch.
Helt slut på energi. 

5 minuter till sen lunch 😁
Taggar: gravid, ryggont;

Kommentera inlägget här :