En superbra helg!

Jag har haft en så knölig vecka! Ska bli otroligt skönt att börja på en ny imorn. Har nog aldrig längtat till en måndag tidigare i mitt liv men nu gör jag det! Inte för att helgen var tråkig, tvärtom. Helgen var underbar! I fredags kom min goa tjejkompis ner från göteborg för att överraska en kompis som fyllt 30 i veckan. I lördags var vi en sväng på stan följt av en mysig eftermiddag i stallet. På kvällen var det kalas med goda vänner, så härligt! Vi avslutade helgen med en brunch tillsammans idag. En perfekt helg! Charlie och jag tog dessutom en underbar höstpromenad med bästisen taxilax-Ella och hennes matte idag.
Ikväll försökte jag mig äntligen på fortsättningen på raggsocka nr 1 (av tänkta 4 stycken) vilket inte var lika lätt i verkligheten som det stod på pappret men jag tror att jag hajjade tillslut. Charlie och pimpim tyckte iaf de va supergött att jag satt still i soffan.
Imorn blir de stick-och virkkväll så får se om det blir någon fortsättning på raggisarna =)
Nattinatti!

Kommentera inlägget här :