Projekt ett två tre...

Har haft lite sidoprojekt på gång också. Blir ju lite uttråkad av att bara virka på filten och sen får jag rätt ont i handen också. Tog därför tag i stickorna i fredags och vips! efter några timmar satt jag med ett pannband i knät =) Efteråt tog jag tag i babyconverseskorna igen och har nu lyckast få ihop en riktigt fin sko.
I veckan får jag ta en dag å måla mer i hallen också men inte imorn för då ska jag luncha indiskt för första gången i mitt liv! Mycket spännande..å lite nervöst =)
Sovgott!

Kommentarer :

#1: A-K

Va fina grejor du virkar!! Kanske måste lägga in någon beställning snart? Följer denna blogg: http://isabelleslekstuga.blogspot.se/2011/03/langtan-och-vantan.html men nu var det länge sedan hon la ut något. Hon stickar och virkar en hel del så jag tänkte att du kanske ville ha lite inspiration när rutorna blir trista emellanåt. I det länkade inlägget har också hon gjort babyconverse. Så söta =)

skriven

Kommentera inlägget här :