Ett UFO klart!

 
 
Jippi!
NU är båda mina vantar klara! Jag började sticka på dem i januari då jag gick med i en grupp på facebook där man skulle sticka ett par vantar i månaden..eh gick sådär som ni förstå då jag precis är klar med januari månads vante! Mönstret fick jag när online stickcafe firade 5000 medlemmar tror jag de var men det finns att köpa på ravelry. Lägg gärna till mig som vän, mitt alias är "rebbban" (ja de ska bara 3b) och mönstret ligger i mitt bibliotek. Ska också försöka, apropå ravelry, att lägga in mönstret till hjärtesjalen där.
 
Nu är ju bara frågan om jag ska fortsätta med något i ufohögen eller med något jag håller på med nu, typ pyttipannasjalen eller koftan...ELLER börja med något nytt.. jag har ju trots allt avslutat ett projekt...=)
 
 

Kommentera inlägget här :