Garn,segway och kalas

Idag hämtade jag ut ett fint paket med garn som jag köpt och ska sälja vidare. Efter sortering, mätning och vägning kunde jag lägga ut bilderna och vips hade jag sålt 6 härvor! Kul! 
Jag tycker det är så kul att pyssla med garn, jag skulle kunna göra de hela dagarna. 
Det har inte hunnits med att sticka eller virka något i helgen dock. I fredags träffade jag alla (nästan) kollegorna från mitt jobb på kvällen. Vi provade köra segway, så jädrans kul! Lite läskigt var det också men mest kul! Senare var de musicquiz som min grupp vann och priset var varsin liten flaska vitt mousserande, finfint! 
På lördagen var det dags för 50års party så hela förmiddagen låg jag och sov för att orka. Massor med god mat, dryck och fina presenter, en jättehärlig kväll! 
Ni kan tro att jag inte gjort många knop idag. Charlie och jag tog oss en tur till stallet vid lunch när M ändå skulle in och jobba. Då öppnade himlen sig och det började mullra lite så vi höll oss runt stallet istället för att få en härlig långpromenad. Typiskt! 
Imornkväll ska jag tvätta och då passar det ju superbra att sticka lite till på pytten! Dessutom får jag virktid på bussen imorn så då kanske de blir några varv på min hjärtsjal. 
 

Kommentarer :

#1: Sara - Ensamstående mamma

Åh jag som tycker om åska.. Tyvärr så har det inte varit så mycket åska hittills här i Umeå i år.

skriven

Kommentera inlägget här :