Ändring i mönstret till hjärtesjalen

Tack vare en tjej vid namn Emma Fransson har jag nu ändrat lite fel i mönstret. Det fattades stolpgrupper på raden där man minskar de fm från 11 till 9.
Jag hoppas du vill ge mig din adress så jag kan skicka ett tack till dig!
Det går bra att höra av sig på FB då vi har kontakt där.

Jag hoppass ni andra virkar på för fullt med mönstret och att ni vill visa mig bilderna sen, på ett eller annat sätt!
Jag har redan en tanke på en annan hjärtesjal, men kopplingarna ner till armarna är lite tröga just nu så än sålänge finns den bara i huvudet, men håll utkik!

Kommentarer :

#1: Tina (mormorelin)

Hej Rebecca,
Jag var tvungen att virka den fina hjärtesjalen. La ut den och din blogg på mormor Elins facebook:-) Hoppas att det är OK.

MVH
Tina

skriven

Kommentera inlägget här :